11 augustus 2008

Container komt eraan...

Vandaag zag ik een zin die me aanzette een nieuwe blog te plaatsen. Anco en ik moesten er erg om lachen...Kom t'ie... Cyber ethos:" Ik ontvang SPAM dus ik besta!"

Nou, en SPAM krijgen we hier in Nederland. Niet te geloven soms. Als ik dan een paar dagen mijn e-mail niet check - gebeurd steeds vaker overigens ;-) vliegt de SPAM je om de oren. Echt ergerlijk.

Maar goed, het is goed om ook tegen zulke ergernissen met een lach aan te kijken. Deze weblog schrijf ik vanuit een nieuwe stek. De caravan / keet is af en momenteel mogen we hier dankbaar gebruik van maken. Het uitzicht is echt bijzonder!

Eind deze week gaat Ewien een ruime week naar de camping, terwijl Anco de eerste hand legt aan het vullen van een werkcontainer. Via via konden we weer een wat oudere, maar nog goede container op de kop tikken. Het plan is dat deze van de week (ruim begrip) afgeleverd wordt.

En dan kan het vullen van start gaan, iedere keer toch een hele klus. Het verzamelen van de spullen neemt niet alleen veel tijd in beslag, maar ook het testen en daarna inpassen in de container. Het is altijd weer de kunst om alle ruimte goed te benutten.

Mocht je dit lezen en je vingers gaan al jeuken (in de goede zin van het woord) bij het lezen hiervan, en je hebt tijd over... Neem dan even contact op met Anco en dan ben je van harte welkom. Klussen / indelen van een container is toch altijd leuker met z'n twee.

Een hartelijke groet vanuit Zuidland!

Geen opmerkingen: